گردهمایی سالانه مقاومت ۱۴۰۳: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۹۸: خط ۱۹۸:
پیش به‌سوی فتح تهران و آزادی ایران.
پیش به‌سوی فتح تهران و آزادی ایران.


می‌توان و باید ایران را آزاد کرد.
می‌توان و باید ایران را آزاد کرد.<ref>[https://www.maryam-rajavi.com/free-iran-world-summit-2024-onward-to-a-free-iran/ سخنرانی مریم رجوی در اجلاس جهانی ایران آزاد به‌سوی یک ایران آزاد ـ سایت مرین رجوی]</ref>


.
=== خلاصه سخنرانی مایک پنس ===
من با افتخار زیاد اینجا هستم در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در سال 2024. ما که اینجا هستیم، یک نفر را همراه خود نداریم. مردی که 25سال در کنگره آمریکا بود و او هرگز به بودن در کنار مقاومت ایران تردید نکرد. سناتور جوزف لیبرمن.
 
هرگز به تحقق ایران آزاد شک نکنید و بدانید که مردم آمریکا در کنار شما هستند و از مبارزات شما حمایت می‌کنند. به خاطر وجود شما بادهای تغییر در ایران قوی‌تر از هر زمان دیگر در ایران می‌وزد. من از مرگ هیچ‌کس خوشحال نمی‌شوم ولی از مرگ رئیسی شدم. او یک قاتل قتل‌عام بود.  به‌خاطر شما رئیسی مْرد و شکست خورد.
 
ما در اینجا هستیم یک روز پس از انتخابات دیروز رژیم که شاهد پایین‌ترین مشارکت مردم ایران بود. مردم ایران در یک مضحکه شرکت نمی‌کنند که نقش آن مشروع کردن این رژیم در انظار جهانیان است.
 
رژیم به‌آسانی کنار نخواهد رفت و به همین دلیل به یک جنبش قوی و فداکار که حاضر باشد قیمت مقاومت را بپردازد نیاز دارد. این جنبش وجود دارد. شورای ملی مقاومت ایران.
 
رژیم ایران از هیچ چیز بیش از مقاومت ایران وحشت ندارد. اما رژیم ایران بار دیگر شکست خواهد خورد در مقابله با کانون‌های شورشی در ایران.
 
مردم ایران جای خاصی در قلب من دارند. امید مردم ایران به آزادی هرگز خاموش نخواهد شد. بیش از هر روزی روشن است که مردم ایران روزی آزاد خواهند شد.<ref>سایت سازمان مجاهدین خلق ایران</ref>


== منابع ==
== منابع ==
۲٬۳۷۳

ویرایش

منوی ناوبری